Exercitii cu gantere, corzi elastice si saltea gimnastica!

Salteaua yoga

Pentru a putea efectua abdomene la tine acasa stand culcat, puteti opta pentru salteaua de exercitii yoga.
Alege o saltea suficient de groasa pentru ati proteja spatele si pentru a te feri de diverse probleme cum ar fi dureri sau vanatai.

Gantere

Exercitiile cu gantere ajuta la tonifierea bratelor cat si a pieptului.
Muschii bratelor, ca si alte grupe de muschi, au nevoie de exercitii fizice, pentru a arata cat mai bine, mai ales ca, pe masura ce inaintezi in varsta, este posibil ca acestia sa isi piarda fermitatea.

Corzi elestice

O alternativa simpla si ieftina la antrenamentele cu greutati (gantere, bara, aparate) sunt antrenamentele cu benzi elastice.
Spre deosebire de greutatile libere, corzile elstice au o rezistenta crescuta pe masura ce lungimea lor creste. Deci cu cat le intinzi cu atat iti trebuie o forta mai mare sa continui miscarea.
Asta inseamna ca la inceputul miscarii iti va fi foarte usor(cand coarda inca nu este intinsa) dar spre final efortul va creste progresiv pana iti va fi imposibil sa continui.
Acest lucru va fi folosit in favoarea noastra, regland rezistenta finala prin lungimea initiala a corzii.

Adauga un comentariu