Archiva pentru May 2010

Exercitii cu Stepper

Vrei sa ai picioare de invidiat si nu gasesti solutia? In ziua de azi nu avem timp liber si nu ne permitem sa mergem la sala sau sa alergam in parc. Noi venim in ajutorul tau cu cateva sfaturi.

Stepperul
reprezinta un aparat foarte eficient! Este un aliat de baza al modelarii picioarelor, feselor si in acelasi timp lucreaza si abdomenul.Este simplu de utilizat si foarte ieftin de cumparat. Cele mai bune steppere sunt cele care au in dotare un ecran de calculator, precum şi o selecţie de programe.
Il poti folosi uitandu-te la televizor, ocupand un spatiu foarte mic facand ca exercitiile sa fie foarte usor de facut.
Exista mai multe tipuri de steppere cu 3 tipuri de miscari : vertical (cea mai cunoscuta ) , lateral si twist- combinat ( miscare complexa , atat lateral cat si vertical).

Acest aparat poate viza mai multi muschi din unghiuri diferite şi se dovedeşte a fi un echipament ideal pentru exercitarea corpului inferior .Cu ajutorul stepperului se pun in miscare o gama larga de muschi, si ai posibilitatea de reglare a greutatii, si in functie de cum efectuezi exercitiul poti sa-ti tonifizi si posteriorul.

Incepatorii ar trebui sa lucreze 6 – 12 minute la un nivel usor. Inainte de a incepe exercitiile pe un stepper este indicat sa faceti putina miscare de incalzire a muschilor si articulatiilor. Imbraca-te cat mai lejer, astfel incat sa nu te incomodeze in timpul exercitiilor.
Daca doresti sa slabesti, nu numai sa-ti modelezi musculatura este indicat sa ti si o dieta, dar aici o sa revenim in curand.
Stepperul poate fi inclus zilnic in programul tau de exercitii, acesta putand fi folosit 20-30 de minute pe zi, la un nivel avansat, scapand astfel de 500-800 de calorii.
Asigurati-va ca il folositi corect, astfel incat poti beneficia de un antrenament bun pentru muschii picioarelor ,fesieri si abdominali.

Comentari (8)

Exercitii abdomen plat

       Toti ne intrebam cum putem avea un abdomen plat. Raspunsul este unul foarte simplu, insa mai greu este de realizat. Aceasta este cea mai problematica zona a corpului ce ne da batai de cap.
Pentru a obtine un abdomen de invidiat, plat si tonificat este nevoie de multa munca, adica exercitii corespunzatoare. Insa nu numai expercitiile ne vor ajuta sa ajungem la un abdomen plat asa cum ni l-am dorit intotdeauna , ci este nevoie si de o dieta adecvata. Este gresit faptul ca putem manca tot ce ne dorim, dupa care facem abdomene pentru a arde caloriile. Corpul nu functioneaza asa, pentru ca astfel adaugi si muschi si grasime de unde poate rezulta intr-un abdomen si mai umflat.
       Pentru a obtine un abdomen plat este nevoie de multa vointa si exercitii zilnice. Imagineaza-ti ca tot ce faci este pentru tine, pentru sanatatea ta si ca dupa cateva exersari te vei simti mult mai bine si plin de energie.

       Urmand o alimentatie echilibrata, saraca in grasimi animale , paste fainoase si dulciuri vei putea ajunge la abdomenul dorit.
Dupa ce ai inteles si ai “actionat” impotriva meselor pline de calorii urmeaza exercitiile care te vor ajuta sa iti lucrezi muschii abdominali. Tonifierea musculaturii abdominale nu ajuta doar la scaderea in greutate ci si la mentinerea unei pozitii normale.

1. Cele mai eficiente exercitii sunt cele cu o minge fitness, intins pe spate cu mainile la ceafa .Mingea iti ofera un confort mult mai sporit decat daca ai sta intins pe podea.
Ridica-ti usor capul si trunchiul, astfel incat sa simti muschii abdominali incordati, ca in cazul unui exercitiu clasic pentru abdomen. Repeta acest expercitiu de 2 ori a cate 10 seturi.

2.Poti continua cu asa numitele “abdomene la saltea” .Intins pe spate cu genunchii indoiti si lipiti la piept tinand mainile departate de corp, palmele sprijinite pe podea ridici soldurile de pe podea si duci genunchii la piept. Execută 3 serii de abdomene, a cel putin 20 repetări.

3. Un alt exercitiu este cel de a lucra abdomenul cu ingreuiere, adica ajutat de gantere dar este foarte important sa lucrezi corect, altfel greutatea suplimentara e nu numai inutila, dar chiar o piedica.
Intins pe o parte cu genunchii indoiti, gantera la nivelul umarului iar celalata mana intinsa pe podea pentru ati stbili echilibrul. Ridica-ti trunchiul de la nivelul coapselor, apoi coboara-l usor. Repeta aceasta miscare de 10 ori pentru ambele parti ale corpului.

Comentarii (1)

Compararea produselor

       Pentru ca utilizatorii sa poate gasi produsul dorit cat mai repede, expertfitness.ro este in permanenta cautare de noi solutii, si din acest motiv am implementat posibilitatea de comparare a produselor.
       Cu ajutorul acestui sistem utilizatorii pot compara produsele nostre (maxim 4, dar care le puteti schimba in permanenta) pentru a vedea atat plusurile cat si minusurile produselor dorite de dvs. Expertfitness.ro lucreaza in permanenta la integrarea a noi sisteme pentru a veni in ajutorul utilizatorului, pentru o navigare cat mai simpla si cu rezultate cat mai bune si mai aproape de doritele acestuia. Puteti testa “compararea produselor” dand click la orice produs de pe site pe  compara produse .

       Prin intermediul blog-ului va vom tine la curent cu toate modificarile facute pe site-ul nostru www.expertfitness.ro

Adauga un comentariu

De ce stepper ?

Steppere

Stepper-ul este un aparat de fitness mai putin utilizat, dar rezultatele sale sunt semnificative. Acesta are marele avantajul ca ocupa foarte putin spatiu, fiind usor de depozitat, dar si utilizarea lui se poate face oriunde, atat privind la televizor cand si in timpul altor activitati ( sunt personae care il folosesc la bucatatir , in timp ce gatesc ). Stepper-ul solicita musculatura picioarelor, feselor si a bazinului, existand 3 tipuri de miscari : vertical (cea mai cunoscuta ) , lateral si twist- combinat ( miscare complexa , atat lateral cat si vertical). In ultimul timp este din ce in ce mai folosit stepper-ul twist acesta actionand foarte mult muschii fesieri. Stepper-ul este bun atat pt slabit cat si pt tonifierea si mentinerea musculaturii.

Ce fel de stepper sa cumparam ?
Caracteristici dupa care ne orientam atunci cand alegem un stepper:

  • miscarea executata stepperele pot executa miscare vertical , lateral sau mixta ( twist ). In functie de miscarea aleasa vor lucre muschi diferiti.
  • greutatea supoartata trebuie sa fiti atenti la greutatea maxima suportata si este recomandat sa luati un stepper ce are greutate maxima mai mare cu aprox 5-10 kg de cat cea a utilizatorului.
  • display-ul cu toate ca nu toate au un display este recomandat sa achizitionati unul care are acest display si care va ofera posibilitatea sa vedeti nr pasilor parcursi, caloriile pierdute, timpul de executie, si unele au si chiar ritmul cardiac (plus).
  • ajustarea greutatii pasilor este recomandat ca stepper-ul sa ofere posibilitatea de a regla greutatea cu care apasati pedalele acestuia, pentru a oferi o gama diversificata de exercitii la intensitati diferite.
  • accesorii unele stepere au corzi elestice pentru a lucre si muschi mainilor in acelasi timp, sau au maner pt o stabilitate mai buna dar si pt masurarea pulsului ( senzori pe maner ).

Adauga un comentariu

De ce biciclete fitness ?

Biciclete fitness

Dintre toate aparatele de fitness , celel mai populare si mai folosite sunt  bicicletele fitness. Acestea sunt foarte utile deoarece ofera posibilitatea tonifieri musculaturii si “lucrarea” multor grupe de muschi  ( in special cele mai des dorite ; muschi picioarelor, feselor, si abdoneului ), cu un buget redus.

Se stie ca mersul pe bicicleta este benefic, si este recomandat atat de medici cat si de catre nutritionisti sau antrenori de fitness.  Prin folosirea bicicletelor de fitness se poate tonifia musculature, dar se poate si slabi.

Ce fel de bicicleta fitness sa ne alegem ?

Cand va alegeti o bicicleta fitness  trebuie sa aveti in vedere ceea ce doriti sa faceti: pe de o parte e vorba de bicicletele mecanice sau magnetice  iar pe cealalta e vorba de bicicletele eliptice. In ceea ce priveste functionalitatea si efectul scontat parerile sunt impartite, de retinut fiind faptul ca cele magnetice sau mecanice sunt cu sa standard si sunt bine cunoscute beneficiile acesteia, iar cele eliptice nu au sa ( cea mai mare parte ), in momentul exercitiului utilizatorul rulund pe ea in pozitie veritcala, antrenand, dupa spusele unora, o gama mai mare o muschilor lucrati.

Prin ce se caracterizeaza fiecare tip de bicicleta fitness in parte :

Bicicleta mecanica

- se gaseste la cel mai mic prêt dintre toate modelele de biciclete fitness;  franarea este mecanica ( in momentul opriri exercitiului, pedalele mai ruleaza putin )iar din acest motiv se uzeaza cureaua mai repede

- mecanismul de rulare este pe curea fara volanta

- este exclusiv pentru utilizare casnica.

Bicicleta magnetica

- pretul difera in functie de caracteristici, brand, si gama din care face parte ( home, semiprofesionala sau profesionala )

- franarea se face magnetic ( in momentul opriri pedalarii, pedalele se opresc aproape in acelasi timp )

- mecanismul este asemanator cu cel de la bicicleta mecanica dar are volanta, si mai multe nivele de rezistenta la pedalare.

Bicicleta eliptica

- pretul difera pretul difera in functie de caracteristici, brand, si gama din care face parte ( home, semiprofesionala sau profesionala )

- franarea se face magnetic ( cureaua dureaza mai mult, uzura fiind minima )

- solicita mai multe grupe de muschi deoarece utilizatorul sta in picioare si isi misca tot corpul in momentul exercitiului

- mechanism cu volanta; are mai multe trepte de reglare a rezistentei

Caracteristici dupa care ne orientam atunci cand alegem o bicicleta fitness:

  • Dimensiunile bicicletei – e recomandat ca in momentul achizitionarii unei biciclete sa va informati in legatura cu dimensiunile acesteia in stare de lucru. Trebuie luat in vedere ca pe langa spatiu pe care aceasta il ocupa aveti nevoie de aproximativ 20-30 cm pe fiecare parte lateral pentru a va permite un confort minim in momentul exercitiilor.
  • Reglarea partilor component  ( sa – la cele magnetice si mecanice, ghidon, pedale- mai ales la cele eliptice ) – e bine ca bicicleta sa aibe componentele reglabile, pt a o putea regla dupa nevoiele si inaltimea dvs. E foarte important ca atunci cand mergeti pe o bicicleta de fitness, fie ea magnetic, mecanica, sau eliptica sa aveti confortul necesar, si ca muschii sa nu fie fortati pt mentinerea in pozitii normale.
  • Reglarea rezistentei la pedalare – chiar daca la inceput veti folosi bicicleta la intensitatea rezistentei cat mai mica, cu timpul veti avea nevoie ca acesta sa opuna o rezistenta mai mare la pedalare. Pentru acest lucru in momentul achizitionarii unei biciclete magnetice trebuie sa fiti informat cate trepte de reglare ale intensitatii are si ce greutate are volanta , o volanta mai grea ducand la o diferenta intre treptele de reglare ale rezistentei cat mai mare. De recomandat o volanta mai mare mai ales la bicicletele eliptice pt ca in momentul pedalarii sa nu se blocheze pedalele, si pt ca rezistenta bicicletei sa fie mai mare.
  • Afisajul – e recomandat ca o bicicleta fitness  sa aibe un display in care sa afiseze timpul scurs, viteza de rulare, distanta parcursa, calorii pierdute, unele avand si afisarea ritmului cardiac ( pulsul inimii ) cu senzori de obicei pe ghidon.

Adauga un comentariu

De ce benzi de alergat ?

Benzi  de  alergare -  informatii generale -

Oriunde v-ati duce , orice doctor ati intreba, toti ne spun ca miscarea, sportul sunt cele mai bune pentru a ne mentine “in forma”, mereu plin de energie. Pe langa faptul ca miscare este foarte sanatoasa si ajuga organismul sa elimine toxinele din corp, acesta ne ajuta sa ne mentinem formele cat mai apropiate de cele dorite , sau chiar sa slabim . Dintre toate timpurile de exercitii cele mai bune si cele recomandate cel mai des de catre medici este “ ALERGARE”.

Benzile de alergare sunt singurele aparate de fitness care stimuleaza corpul la fel ca alergarea in aer liber, acesta avand marele avantaj ca respective alergare se face in confortul propiului camin , departe de privirile indiscrete, de zgomotul masinilor si poluarea acestora, de biciclete si caini. Pe langa acesta banda de alegat ne ofera posibilitati multiple de a selecta viteza cu care dorim sa alergam , dar si inclinatia ( panta ) dorita. Un mare avantaj fata de alergarea clasica, este ca benzi de alergare ( nu toate ) ofera un system de amortizare, acestea ajutand articulatiile si mai ales ghenunchi, pentru un efort mai mic din partea acestora. Benzila de alergare ne o fera tot timpul posibilitatea de a ne monitoriza ritmul cardiac ( bataile inimii ) , km parcursi, caloriile pierdute, viteza de deplasase, inclinatia in care alergam.

Ce fel de banda de alergare sa alegam ?

In primul rand in momentul cand cumparam o banda de alergare trebuie sa ne asiguram ca magazinul de unde cumparam ne ofera garantie pentru acel produs si apoi ar fi bine ca sa achizitionati de la magaziBanda de alergare FitTronic FT380ne specializate, acestea putand sa va ofere mai multe informatii care sa va ajute in alegerea dvs finala. Apoi in functie de bugetul de care dispuneti e bine sa achizitionati o banda de alergare  produsa de un brand cunoscut sau de un brand la careBanda de alergare FitTronic FT1000 va poate oferi cat mai multe detalii despre functionalitatea acesteia. E bine sa consultatii unul dintre operatorii nostri , care va poate oferii detalii despre orice banda de alergare , atat ca avantaje si dezavantaje, indrumandu-va sa alegeti cel mai bun raport calitate prêt.

Caracteristici dupa care ne orientam atunci cand alegem o banda de alergare:

  • puterea motorului – la acesta depinde mult de bugetul dvs, dar pentru acasa si pt o folosire de aprox 1 ora pe zi este  bine ca o banda sa aibe un motor de minim 1,5 CP, iar o daca cu cresterea acestuia creste si durata de viata a acestuia, dar si posibilitatea de o folosinta zolnica mai indelungata; 2 ore sau chiar mai mult zilnic. De retinut ca nu este recomandat sa alergati in mod continuu mai mult de o ora pe banda; este bines a faceti paunza intre alergari, chiar daca banda de alergat este folosita de mai multe persoane.
  • dimensiunile benzii de alergare  – va trebui sa stiti unde asezati banda de alergare sis a luati in calcul ca pe langa dimensinile acesteie va trebui sa aveti spatiu pe langa acesta pt a avea acees la urcare si coborare de pe acesta, dar si alergarea sa se faca intrun spatiu cat mai mare. Trebuie sa intrebati si daca banda de alergat este rabatabila ( pliabila), cele care au optiunea acesta , au avantajul depozitarii intr-un spatiu cat mai mic ( nu este recomandata rabatarea zilnica a benzi de alergare ).
  • dimensiunea covorului de rulare al benzii de alergare ( banda pe care se alearga efectiv ) – pentru un confort dvs este recomandat ca acesta sa aibe latime de 40 cm sau mai mare, lungimea nefiind foarte importanta, deoarece cam toate benzile au lungime covoruluui de rulare destul de mare.
  • Viteza de alergare – acesta nu este foarte importanta, depinde de nivelul la care sunteti dvs, si de modalitatea dvs in care doriti sa alergati. Cei mai multi alerga undeva la 8km/h,  10km/h  sau 12km/h. Important este sa alergati constant un anumit timp si nu sa alergati repede. Este de recomandat sa nu folositi banda de alergat la viteza maxima timp indelungat ( mai mult de 15 minute ).
  • Inclinatia benzi de alergare – acesta se face atat manual cat si motorizat in functie de banda de alergat aleasa. Desi nu este foarte folosita  acesta optiune a benzilor de alegat ( fiind folosita mai ales la mers – inclinatii mai mari , sau la alergare usoara ), este bine ca o banda de alergare sa aibe finctia de inclinare intre 10% si 15%, pentru a va oferi posibilitatea de a alerga in panta, asemanator cu alergatul pe munte.
  • Programele si programarea benzii de alergare – nici acestea nu sunt folosite de catre toti utilizatorii benzilor de alergat, dar e bine ca banda de alergare sa aiba mai multe programe prestabilite ( care ofera un grad de inclinare si o anumita viteza de rulare ) , cat si posibilitatea de a personalize dvs programele dupa nevoiele dvs.
  • Afisajul – benzile de alergat dispun de un disply in care se afiseaza anumite informatii utile. De recomandat ca acesta sa afiseze ( chiar daca nu in acelasi timp ) : timpul scurs, distanta parcursa, viteza de deplasare, caloriile pierdute, ritmul cardiac ( pulsul inimii ), unule oferind si alte informatii cu privire la programele folosite, inclinatia folosite, etc.
  • Structura si zgomotul benzi de alergare – e bines a achizitionati o banda de alergare cat mai silentioasa ( de obicei acestea sunt ceva mai scumpe) si cu structura metalica cat mai robusta si rezistenta (sunt benzi unde ofera garantie suplimentara pt cadru metalic).

Comentari (19)